tisdag 8 september 2009

Det snurrar i min skalle

Jag måste sluta googla "Biskopsgården". I natt drömde jag att förre hyresgästen lämnat kvar allt sitt skit där och att det kröp djur överallt.

Jag måste sluta kolla områdeskartor och konstatera att det är en helvetes massa träd och skumma områden där jag ska bo.

Jag måste sluta tänka att det kommer att vara skitläskigt att ta sig hem där mitt i natten.

Framförallt så måste jag göra det för att om jag inte gör det så kommer jag aldrig att kunna sova. Och då blir jag garanterat ännu knasigare än vad jag redan är.

Stressad? Jo tack.

En bokhylla urplockad. Fyra lådor färdiga. Och sjuhelsickes mycket jobb kvar. Samt uppsatsskrivande, extrajobbande och tentapluggande. Jag överdoserar. På arbete. Check.

1 kommentar:

  1. det kommer att gå finfint ska du se. Träd är fina och även skumma områden har sin charm (förvisso kanske mest i dagsljus men ändå). Annars får du trakassera mig på telefon varje gång du känner dig nervös och behöver andligt sällskap i telefonen.. Andligt? Andligt är nog fel ord när jag tänker efter. Men "moraliskt" är ju även det ett ord som inte går bra ihop med mig. Nåväl, någon form av stöd/ sällskap kan jag vara. Svamlar jag? Japp. Och täntk så här; It's all in the head - DET KOMMER GÅ FINT (annars finns det ju faktiskt mace och fjäderbatonger att tillgå). Nu svamlar jag ut härifrån. PUSSS

    SvaraRadera